מדפים לעסק

מידוף לחנויות ולעסקים

שלב העיצוב של החנות או בית העסק שלכם יכול להיות קשה אך הוא גם יכול להיות מאוד מהנה. עניין חשוב מאוד שצריך לחשוב עליו בשלב זה הוא הדרך הנכונה לשלב בין הנראות של המקום לבין הפונקציונליות שלו. יש דברים רבים שיש לקחת בחשבון- האווירה, התאורה, הצבעים ועוד. תחום חשוב שאנשים נוטים לשכוח ממנו הוא המידוף, ואנו פה כדי להזכיר לכם שבחירת מדפים היא חשובה ולא עניין של מה בכך. המדפים הם אלה שהסחורה שלכם תהיה מוצגת עליהם, ולכן יש לשקול בחירה זו ברצינות. אז מדוע נראות העסק שלכם כל כך חשובה וכיצד ניתן לבחור את המדפים הנכונים? התשובות פה לפניכם.

 

חשיבות נראות העסק שלכם

יש אימרה ידועה שאומרת ש”אין שני לרושם ראשוני”, ואנו מסכימים מאוד. הרושם הראשוני שהחנות או העסק שלכם מייצרים אצל הלקוח שרואה אותו בפעם הראשונה יכול להשאיר את חותמו לזמן רב וגם לעצב את דעותיו בנוגע למקום. אם העיצוב של העסק הוא נעים, חמים ומזמין הלקוח ירצה להישאר שם ואף לחזור פעמים נוספות. אבל אם ההפך הוא הנכון, והעיצוב של העסק הוא מבולגן, אפרורי או לא פונקציונלי- לקוחות עלולים לאבד את רצונם לשהות במקום ולשקול מחדש חזרה אל החנות. 

מסיבות אלה חשוב מאוד לדאוג לכך שעיצוב וארגון החלל ייצגו אתכם ואת החזון של העסק. אנו ממליצים לחשוב ולשקול בכובד ראש את כל האפשרויות העיצוביות השונות ולחשוב איך אתם מייחדים את העסק שלכם מעסקים אחרים ואיך אתם נותנים ביטוי למהות העסק באמצעות העיצוב והארגון שלו.

 

כיצד לבחור מדפים לחנויות ולעסקים?

אחד הדברים החשובים ביותר בחנויות ובעסקים הוא הצגת הסחורה בצורה שתהיה נוחה, אסתטית ויעילה. בשביל לעשות זאת אתם צריכים לבחור את המדפים הנכונים שיתאימו בצורה הטובה ביותר לעסק, למה שנמכר בו ולמה שהוא מייצג. החלטנו להציג בפניכם מספר טיפים לבחירה נכונה של פתרון מידוף לעסקים:

  • כובד הסחורה – כשאתם בוחרים מדפים לעסק, כדאי מאוד להתאים בין יכולת ההכלה שלהם לבין הפריטים והסחורה אותה אתם מוכרים ומציגים במקום. אם מדובר בפריטים כבדים, כדאי מאוד לבחור במדפים שיכולים להחזיק מעמד תחת עומס זה. אתם לא רוצים להגיע למצב שבו המדפים שלכם נשברים באמצע יום עבודה…
  • צבעים – אם פעם מדפים היו מוגבלים בצבע שלהם, כיום ניתן למצוא מדפים בצבעים שונים, כך שתוכלו לבחור את הצבעים שמתאימים לסגנון העסק שלכם שיעירו לחיים את החלל כולו. 
  • מיקום המדפים בחלל – חשוב לבחור מדפים שיתאימו לחלל עצמו מבחינת גודל וצורה, ולמקם אותם בצורה שתייצר סדר, נגישות לכל המדפים ונצול מלא של נפח המקום. הכי חשוב הוא שלסחורה שלכם יהיה מקום של כבוד על המדפים ושהיא תהיה מוצגת בצורה אלגנטית.

 

פתרונות מידוף לחנויות ולעסקים באלחנן ארונות ומדפי מתכת

מחפשים לעצב מחדש את המדפים בחנות שלכם כדי להוסיף טאץ’ רענן או שאתם מחפשים היכן לרכוש לראשונה פתרונות אחסון לעסק חדש ומרגש? אנו שמחים להזמין אתכם לחנות שלנו, שמתמחת בתחום המידוף לחנויות ולמחסנים ביתיים כבר שלושים שנה. אצלנו באלחנן ארונות ומדפי מתכת תוכלו למצוא מגוון של מדפים, ארונות ופתרונות נוספים לעסקים. אנו יודעים שנראות החנות שלכם היא חשובה ביותר, ועל כן אנו משתדלים להעניק את היחס האישי המקצועי ביותר כדי לעזור לכם לבצע את הבחירות הנכונות לכם ולעסק שלכם. לכל שאלה ניתן ליצור איתנו קשר דרך האתר, בטלפון או במייל, ובינתיים- מוזמנים להציץ בקטלוג שלנו.

תפריט נגישות

בחול המועד פסח החנות תהיה סגורה מיום 22/4. חוזרים לעבודה יום ג 30/4
This is default text for notification bar